Skip to content

Писателски блокаж (и музика)

9 юни, 2011

Писането за тайчи буксува. Не мога да напиша нещата, така както си ги представям да ги кажа. Особено гадно е, като не можеш да показваш, май ще се опитам да направя някакви картинки/схеми за излюстрация. Лошото е, че навлизам и в територия, в която дори не съм толкова сигурен. Както се казва „writer’s block“. Това само по себе си не е чак толкова зле, от него са излизали и добри неща, например това:

Както и да е, следвайки съвета от един много любим мой филм, сядам да пиша, с надеждата че самия ритъм на писането, дори да е за незначителни неща, ще ме вкара пак в ритъм. И понеже единственото безопасно* нещо, за което ми се пише е музика… Ето ви нещичко, което съм събрал на каналчето си в Тубата:

Компилацийка  на Любэ

Руснаци, много ме надъхват. Военните им песни са традиционно по руски много силни, но мен лично повече ме влече към „Березы“, „По высокой траве“ и „Мой адмирал“, която е любовна, нищо че е от военен филм (който сериозно препоръчвам, впрочем). А пък „Анна“ е най-впечатляващата минут и половина, която съм чувал от адски много време насам.

Ми, толкова от мен засега, май скоро ще пусна и малко поезия, за да пораздвижа нещата тук. Не, не се притеснявайте, не всичко ще е мое, ще пусна и качествени неща ;-). Сигурно и тайчито ще го раздвижа, особено предвид бързо приближаващия семинар.

Чао и дописане/четене 🙂

___________
* Другите неща за които ми се пише имат сериозен потенциал да обидят някого, ако не ги напиша добре, а някои дори биха имали за цел да засегнат разни хора. В което няма нищо лошо по принцип, но в момента не съм в настроение за „такива неща“.

Вашият коментар

Вашият коментар

