Skip to content

Поетичен Четвъртък 1

7 юни, 2012

Това трябваше да е поетична Сряда, ама вчера бях зает. Идеята иначе ми дойде във Вторник, след като си поразрових поетични архив и реших най-сетне да го споделя. И така, в четири поредни Четъвртъка ще си пусна старите стихчета. И… ми това е. Преди да почна, четири бързи бележки:

  • Защо четири? Защото едно време като преценях, че единия Уърдовски файл се е напълнил почвах нов и така ги докарах до четири, подредени горе-долу хронологично. Имам и един с английски стихчета, но те вървят с едните български, та ще са заедно.
  • Защо през седмица? Защото поезията ми има не-особено-висока (меко казано) художествено-естетическа стойност и не искам да я сервирам наведнъж.  А и редовното писане може да ме вкара в ритъм за други публикации на блогчето. Току-виж съм го съживил.
  • Защо като прикачени файлове, а не директно в блога? Защото блог енджина е тъп и не ще да форматира текста както аз го искам. Който иска, ще чете и от файлче. Направил съм ги в универсално четим фромат, така че без оправдания. 🙂
  • Стиховете са стари. Отразяват едно минало мен, което често няма нищо общо със сегашното мен (поне по отношение на разглежданата в стихчетата тематика, иначе винаги съм бил висок и неприлично умен). Някога бях доста по-лабилен емоционално, склонен към депресии и прочее гадости. Понякога ги изливах в зле скалъпени рими. Не ги взимайте твърде присърце.

Ето ги и първите, най-старите

Вашият коментар

Вашият коментар

